Een écht goede website?

Ze zijn er. Echt goede websites.

En ze hebben één ding gemeen: ze geven antwoord op de vraag van de lezer.

Maar dat niet alleen. Een écht goede site leest als een trein, laat je lachen, roept verbazing op of zet je aan het denken.

Dat lukt alleen met steengoede content

Niet alleen omdat Google daar punten voor geeft, maar omdat jouw lezers verwend zijn. Content shock, noemden ze dat vorig jaar nog met een angstaanjagend woord. Of information overload.

Maar dat is niks nieuws.

Al sinds de uitvinding van de televisie worden we daar steeds opnieuw mee geconfronteerd. Begin 20e eeuw begonnen we met één zender, inmiddels is het aantal zenders én programma’s niet meer te tellen.

Zo werkt dat ook met het internet. Toen bloggen nog hip was, lukte het nog wel eens om daarmee de aandacht van je lezerspubliek te trekken. Tegenwoordig is het maken van goede content bijna net zoiets als stofzuigen: het moet regelmatig, anders houd je het niet bij.

Websites zijn dus niks bijzonders meer

Maar dat wil niet zeggen dat we het dan maar op moeten geven. De televisie bestaat ook nog steeds en er worden ook nog aan de lopende band goede, nieuwe programma’s gemaakt.

Programma’s waar we, als ze echt heel goed zijn, nog steeds massaal naar kijken.

Op je website bereik je dat met steengoede content.

Scherpe blogs, pakkende interviews, inhoudelijke artikelen, prikkelende columns. Liefst ook nog afgewisseld met korte filmpjes en mooie fotografie.

 

Wil je ook goede, gevarieerde content op je website?

Neem contact met me op om de mogelijkheden te bespreken.